lördag 10 september 2011

Mina rekommendationer av länkar

Hallå allihopa! Idag skulle jag vilja rekommendera er alla ett par nya och fräsch bloggar som handlar om lite olika saker.

Den första sidan är en konstnärssajt, verkar vara någon kuf som fått för sig att han skall bli bra på att teckna och rita. Riktigt roligt att hånskratt åt denna persons taffliga försök att skapa konst. Hoppas att ni tycker att hjoart är en lika lustig sida som jag tycker den är.

Nästa blogg som jag trillat på är en sida som handlar om olika internetprojekt. Enligt skaparen kommer man här hitta internets framtida stora webbplatser, själv tvivlar jag starkt på detta. Sidan tycks vara hemma snickrad och inte alls hänvisa till internets främsta sidor. Kan vara kul att se vad som händer med sidan i framtiden.

En annan blogg som tycks ha ungefär samma typ av innehåll som föregående omnämnda sida, är sajten: webbplatser på internet. Här kommer du om man vågar lite på skaparen kunna hitta länkar till kvalitets bloggar, webbplatser och sajter på nätet. En sida jag kommer hålla ett öga på tror jag.

Ytterligare en blogg jag vill lyfta fram här är en sida som handlar om mitt älsklingsmärke Converse. Sidan Converse online är en blogg där användare kan ställa frågor och sedan får man svar direkt på sidan. Sidan verkar ganska användbar, så den har hamnat bland mina favoriter redan. 

En annan trevlig sida är hjort i kina, där man kan läsa om ett par som arbetar i Kina. På den sidan hittar massor med spännande och underhållande berättelser och bilder. Rekommenderas!

Sista sidan jag vill slå ett slag för är min en av mina kompisars sidor. Här är Martins sida som handlar om en massa olika saker, t.ex. hittar du bilder på olika trevliga maträtter och lite roliga länkar.

Hoppas att du hittar någon eller ett par godbitar bland min länkar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar