lördag 10 september 2011

Dags för en nya jacka?

Om du är som jag, så går du redan och funderar på vinterklädsel. Varje år är det samma sak, jag är ute i riktigt god tid, går runt kollar i butikerna på stan men lyckas aldrig hitta den där jackan som jag verkligen vill ha. Det börjar bli lite irriterande att tvingas plocka fram den gamla lång rocken år efter år. Men i år har jag en plan, min plan är att jag skall leta bland vinterjackorna online. Vad jag har förstått så skall det finnas ett brett utbud av vinterjackor på internet att välja mellan.

Frågan är bara vilken sorts jacka man skall satsa på! Har funderat på en duffel jacka men har lite svårt att bestämma mig. Finns ju annars ett antal trevliga jackor från Moncler och Canda Goose att välja mellan.
Mina krav på jackan är att den skall vara:
  • Bekväm
  • Hyfast varm
  • Snygg
  • Prisvärd (det vill säga billig)
  • Bra passform
Oavsett så måste jag tyvärr vänta tills månadens slut innan jag på allvar börjar jaga ytterplagg, för månadens pengar är redan slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar