onsdag 22 juni 2011

Soffor - bra att köpa via nätet?

Hej på er! Jag går i tankar på att köpa en ny soffa, men vet inte riktigt var jag skall börja. En sökning på google efter soffor gör mig inte så exhalterad, känns som att det är lättare att åka till ett möbelvaruhus direkt. Tänker mig att man ändå kommer bli tvungen att åka till möbelhandlaren för att hämta upp sin soffa, oavsett hur man gör. Men jag kan ha fel köpte inredning i form en byffé för ett par månader sedan och då ingick hemleverans och allt. 

Köpa snygga sofforMen tillbaka till mitt köp av soffa, först tänkte jag mig en chesterfield soffa men det känns lite väl gubbigt. Nu funderar jag på någon av IKEA:s soffor. Samtidigt känns det som risken är överhängande att man köper en soffa som någon av ens vänner redan har. Vad tror ni tror ni man kan hittar lite snygga och bra soffor på internet?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar