måndag 23 maj 2011

Tips om ett par bra bloggar

Hej, hoppas alla haft en underbar helg!
Har varit lite dålig på att uppdatera denna sida de senaste skall försöka bli bättre på de.
Idag tänkte jag tipsa om ett par trevliga bloggar som jag uppskattar.

Billiga Billy 

Den första handlar om billiga saker på nätet. Vem är inte intresserad av billiga prylar? Billy tipsar om olika sidor som hjälper dig hitta sakerna du vill köpa till ett lägre pris.Det är faktiskt min egen blogg som jag startade för någon månad sedan och har inte riktigt kommit igång med den än men det kommer jag göra. Så se till att besöka billiga billy redan idag.

OBS! billiga Billy har av tekniska skäl fått byta host! 

Fixa hus
En kompis sida som handlar om hans liv och om hur han och hans fru fixar huset. Ganska kul att läsa om alla bravader han är med om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar